hejsan, godmorgon, godnatt!

hejsan, andra oktober idag! idag har jag varit hos morbror en sväng för att lämna paket till hans tjej ;) sen träffade jag bästa frida , fick cykla hem i skogen , de va mörkt :( ha-ha imorn blir de skola igen , jippi.. fast de kan nog blir rätt kul ändå , eftersom vi bara är halvklass. resten av klassen är & praoar en vecka. & v41 så är de min halva i klassen som praoar det ska nog bli kul! , sist jag praoade fick jag sommarjobb. så chefen kan ju inte tycka att jag är helt värdelös ;) sista & enda inlägget idag så jag får säga godnatt till er som läser . bildlöst inlägg för de går inte ladda upp bild :( men vad tycker ni? ska jag ladda upp bilder i varje inlägg eller bara då&då? eller inte alls? Med Kärlek Matilda Flink!

Kommentarer
Postat av: Diana

Bild i varje inlägg, elr så ofta du kan !

en blogg utan bilder är som en gräsmatta utan gräs... xD

2011-10-03 @ 19:42:55
URL: http://dianafolkesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0