Bloggar!

Hejsan! 
Nu har jag startat blogg igen , har inte en aning om varför det va bara någon impuls grej jag kom på nu :]
Men för övrigt heter jag Matilda Flink , bor i en liten håla. Är 15 år gammal, gillar bilar & att umgås med folk!
Går i 9:2a på Alléskolan, har en Sony Ericson för jag vill inte ha en iPhone. Jag gillar att prova på nya saker , fast jag kan inte tänka på saker måste göra de med en gång, är en impuls tjej helt enkelt :)
Det va lite fakta om mig , ni kommer säkert få reda på mer i olika inlägg.
jahaja, de var allt för mig denna gången , slänger in en bild på mig sen i sommras :))
Med Kärlek Matilda Flink!

Kommentarer
Postat av: DianaOfSweden

Du e sååå fin !! :O ge mig ditt utsende människa!! :O

2011-09-30 @ 17:48:00
URL: http://dianaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0